Levertijd

Als het aan ons ligt, ligt je pakketje de volgende dag op de deurmat. Wij proberen alle bestellingen binnen één dag te verzenden. Wij hebben gemerkt dat door drukte bij PostNL de levering langer kan duren dan je gewend bent. Mocht je hebben gekozen voor Track & Trace, dan kan je uiteraard je pakketje nauwlettend in de gaten houden. Wanneer je kiest voor gratis verzending kunnen wij alleen zien wanneer je pakketje verstuurd is.

De custom made ringen worden persoonlijk voor je gemaakt, hierdoor is de levertijd tussen de twee a vijf werkdagen. Spoedje? Laat het ons dan even weten, zodat wij kijken hoe snel wij kunnen leveren.

Verzendkosten

De verzendkosten binnen Nederland nemen wij voor onze rekening. De verzendkosten voor een bestemming buiten Nederland kunnen afwijken en verschillen per locatie. Je kan ook kiezen voor de optie Track & Trace waarvoor € 4,50 rekening in wordt gebracht. Een voordeel hiervan is dat je je pakketje nauwlettend in de gaten kan houden.

Garantie

Lastories geeft drie maanden garantie vanaf de verzenddatum op eventuele gebreken, zoals losse steentjes of als je sieraad beschadigd is door gevolg van onze verzending. 

Wil je van de garantietermijn gebruik maken, stuur dan een email naar info@lastories.nl met je ordernummer, een beschrijving van de klacht en foto. Gooi je sieraad niet weg. Wij sturen een retourlabel op en vragen je om het kapotte sieraad te retourneren. 

Is een item kapot of ben je ontevreden over een product? Dan kan je ons een mailtje sturen (info@lastories.nl) met daarin een foto van het desbetreffende item, dan kijken we mee naar een passende oplossing. 

Ruilen en retourneren

Bij LaStories heb je altijd de mogelijkheid je bestelling te ruilen of terug te sturen binnen 14 dagen na besteldatum. Stuur je sieraden aangetekend of met track & trace retour, zodat je zeker weet dat wij je pakketje ontvangen. Wij kunnen geen verantwoordelijkheid nemen voor zoekgeraakte pakketjes.

Houd er rekening mee dat het tot 7 dagen, na ontvangst van de retour, kan duren tot je pakket verwerkt is. 

Het retourneren van de custom made sieraden is ook mogelijk. Je krijgt het bedrag retour in de vorm van een waardebon omdat enkel de edelsteen kan worden hergebruikt.

GEMAKKELIJK RETOURNEREN/RUILEN
Stap 1

Doe de artikelen in een bubbelenvelop of een doosje (dit kan ook de envelop of het doosje zijn, waar de bestelling in geleverd is). Zorg dat de originele labels van de producten niet zijn verwijderd.

Stap 2

Zorg dat je het retourformulier volledig hebt ingevuld en voeg dit vervolgens bij je retourzending.

Stap 3

Noteer onderstaand retouradres op je retourzending.

Sipack B.V.
Retourenafdeling Lastories
De Trompet 1217
1967 DA Heemskerk

Stap 4

Nu kan je je retour via brievenbuspost retourneren of via track & trace bij het dichtstbijzijnde postkantoor. Zorg dat je de track & trace code van je retour goed bewaart totdat deze is verwerkt!

Het bedrag van je retourpakketje wordt teruggestort op de (bank)rekening / creditcard die gebruikt is tijdens het plaatsen van de bestelling. Dit kan tot 7 dagen na ontvangst van de retour duren. Als je betaald hebt met een creditcard kan het zijn dat het wat langer duurt.

SALE RETOURNEREN

Het is geen probleem om sale artikelen te retourneren. Het tegoed wordt terugbetaald in de vorm van een waardebon. Deze is onbeperkt geldig.

RETOUR- EN RUILVOORWAARDEN

– Wij ontvangen je retour graag binnen 14 dagen nadat je je bestelling hebt ontvangen.
– Download hier het retourformulier
– Vul je retourformulier volledig in en voeg deze toe aan je retour
– Items dienen in goede staat en met labels geretourneerd te worden
– Items dienen in orginele verpakking geretourneerd te worden
– De retourkosten die worden gemaakt zijn voor eigen rekening
– Verkeerd of beschadigd item ontvangen? Dit lossen wij zo snel mogelijk voor je op! Neem contact op met onze klantenservice
-Zowel de kosten als het risico van verzenden zijn bij een retournering voor eigen rekening
-Zonder track en trace code wordt er geen onderzoek opgestart naar vermiste retouren. Houd er dus rekening mee dat bewijs van verzending met track & trace code een vereiste is om in aanmerking te komen voor terugbetaling
– Niet-identificeerbare retourzendingen worden voor maximaal 1 maand opgeslagen. De klant kan zich melden via de klantenservice. Na deze periode wordt het pakketje via eigen administratie verwerkt en kan hier niet meer over gecorrespondeerd worden.

Je ontvangt een retoursbevestiging, zodra je retour is verwerkt per e-mail. Vanaf dat moment krijg je binnen vijf werkdagen je geld terug.

Beschadigde en/of gebruikte items worden geweigerd en teruggestuurd. I.v.m. hygiëne kunnen oorbellen helaas niet retour gezonden worden.