Ruilen en retourneren

Bij LaStories heb je altijd de mogelijkheid je bestelling te ruilen of terug te sturen binnen 14 dagen na besteldatum.
Houd er rekening mee dat het tot 7 dagen, na ontvangst van de retour, kan duren tot je pakket verwerkt is.

GEMAKKELIJK RETOURNEREN/RUILEN
Stap 1

Doe de artikelen in een bubbelenvelop (dit kan ook de envelop zijn, waar de bestelling in geleverd is.) Zorg dat de originele labels van de producten niet zijn verwijderd.

Stap 2

Zorg dat je het retourformulier volledig hebt ingevuld en voeg dit vervolgens bij je retourzending.

Stap 3

Noteer onderstaand retouradres op je retourzending.

Sipack B.V.
Retourenafdeling Lastories
De Trompet 1217
1967 DA Heemskerk

Stap 4

Nu kan je je retour via brievenbuspost retourneren of via track & trace bij het dichtstbijzijnde postkantoor. Zorg dat je de track & trace code van je retour goed bewaart totdat deze is verwerkt!

Het bedrag van je retourpakketje wordt teruggestort op de (bank)rekening / creditcard die gebruikt is tijdens het plaatsen van de bestelling. Dit kan tot 7 dagen na ontvangst van de retour duren. Als je betaald hebt met een creditcard kan het zijn dat het wat langer duurt.

SALE RETOURNEREN

Het is geen probleem om sale artikelen te retourneren. Het tegoed wordt terugbetaald in de vorm van een waardebon. Deze is onbeperkt geldig.

RETOUR- EN RUILVOORWAARDEN

– Wij ontvangen je retour graag binnen 14 dagen nadat je je bestelling hebt ontvangen.
– Download hier het retourformulier
– Vul je retourfomulier volledig in en voeg deze toe aan je retour
– Items dienen in goede staat en met labels geretourneerd te worden
– Items dienen in orginele verpakking geretourneerd te worden
– De retourkosten die worden gemaakt zijn voor eigen rekening
– Verkeerd of beschadigd item ontvangen? Dit lossen wij zo snel mogelijk voor je op! Neem contact op met onze klantenservice
-Zowel de kosten als het risico van verzenden zijn bij een retournering voor eigen rekening
-Zonder track en trace code wordt er geen onderzoek opgestart naar vermiste retouren. Houd er dus rekening mee dat bewijs van verzending met track & trace code een vereiste is om in aanmerking te komen voor terugbetaling
– Niet-identificeerbare retourzendingen worden voor maximaal 1 maand opgeslagen. De klant kan zich melden via de klantenservice. Na deze periode wordt het pakketje via eigen administratie verwerkt en kan hier niet meer over gecorrespondeerd worden.

Je ontvangt een retoursbevestiging, zodra je retour is verwerkt per e-mail. Vanaf dat moment krijg je binnen vijf werkdagen je geld terug.

Beschadigde en/of gebruikte items worden geweigerd en teruggestuurd. I.v.m. hygiΓ«ne kunnen oorbellen helaas niet retour gezonden worden.